Dňa 11.11.2017, som reklamovala kávovar na predajni NR. Obchod prekročil 30 dňovú reklamačnú lehotu. 30ty deň som volala na infolinku aký bude ďalší postup. V ten deň obchod poslal mail, či mám záujem o predĺženie reklamácie o 14 dní nakoľko tovar je stále v servise. Reagovala som, že záujem nemám, žiadam o vrátenie peňazí. Na druhý deň mi bol zaslaný mail, že reklamácia bola ukončená a je pripravená na vyzdvihnutie. o tovar záujem nemám ! do dnešného dňa peniaze vrátené neboli. Nikdy viac !
pákový kávovar • pripravíte espresso, cappuccino, latte • príkon 900 W • tlak 15 barov • 900ml nádržka na vodu • parná tryska • predhrievanie šálok • ukazovateľ teploty • ukazovateľ množstva vody
Pozrite sa, kde môžete produkt kúpiť:
Na sklade • 1 variant2,2 €92 % • 187 349×Shop roka '23 - FinalistaĎalšie informácie
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Kávovar neodporúčam, používanie hrozné, káva hrozná. Kávovar má zaujal svojim dizajnom, a informáciou že stroj vo vnútri je delonghi, s ktorým mám naopak dobrú skúsenosť. Zapínanie kávovaru zozadu je nepraktické, pričom konkrétne ten môj sa na prvý x nikdy nezapne, nádržka na vodu sa tiež plní zozadu, vo vnútri nadrzky ešte zavadzia hadička nasávania vody. Kávovar sa dlho zohrieva a ešte dlhšie pri napenovani mlieka.ak by som mala urobiť tri capuccina trvalo by mi to hodné dlho a kým by som skončila na prvom by mi pena dávno spadla. Káva je úplne vodova, miesto kávy tečie voda už po pár sekundách. Ak zostane páka v kavovare, voda stále kvapka, kávovar je nestabilný pri nasadzovaní páky sa bojím prevrhnutia. Umiestnenie napenovaca na mlieko je tiež veľmi nešťastne riešenie, keďže páka sa nasadzuje z rovnakej strany a napenovac zavadzia, nepríjemne najmä ak je horúci.
Dňa 11.11.2017, som reklamovala kávovar na predajni NR. Obchod prekročil 30 dňovú reklamačnú lehotu. 30ty deň som volala na infolinku aký bude ďalší postup. V ten deň obchod poslal mail, či mám záujem o predĺženie reklamácie o 14 dní nakoľko tovar je stále v servise. Reagovala som, že záujem nemám, žiadam o vrátenie peňazí. Na druhý deň mi bol zaslaný mail, že reklamácia bola ukončená a je pripravená na vyzdvihnutie. o tovar záujem nemám ! do dnešného dňa peniaze vrátené neboli. Nikdy viac !