Poradňa Electrolux EEA111

Autor: | Vložené: 07.12.2018 000 12:32 | Témy: Poradňa Electrolux EEA111

Po 9 mesiacoch mi kavovar prestal robit penu pricom stale pouzivam jednu znacku kavy a je pravidelne cistene sitko a je aj odvapnovany

  • 10. decembra 2018 - Najlepšia odpoveď Autor otázky označil túto odpoveď ako najlepšiu.

    Dobrý deň,

    v tomto prípade odporúčam zabezpečiť diagnostiku problému servisným technikom.
    Požiadavku na záručný servis zadáme do systému my, ale k tomu potrebujeme model, PNC číslo výrobku začínajúce 9 a sériové číslo z typového štítku spotrebiča, dátum kúpy a podrobný popis závady. Ďalej celé meno, adresu a telefónne číslo. Obráťte sa na telefónne číslo +421 232 141 303, kde kolegovia žiadosť o servisný zásah prijmú. Pri návšteve technika je potrebné predložiť kúpny doklad. Taktiež Vám oznamujem, že Vaše údaje sú vyžadované iba pre potreby spracovania opravy.

    S pozdravom

    Zákaznícke centrum Electrolux

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá.

Autor otázky bol spokojný s odpoveďou, preto je otázka uzavretá a nie je možné na ňu reagovať. Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.