Poradňa Electrolux EEA111
Autor:
|
Vložené: 07.12.2018 000 12:32
|
Témy: Poradňa Electrolux EEA111
Po 9 mesiacoch mi kavovar prestal robit penu pricom stale pouzivam jednu znacku kavy a je pravidelne cistene sitko a je aj odvapnovany
-
10. decembra 2018 - Najlepšia odpoveď Autor otázky označil túto odpoveď ako najlepšiu.
Dobrý deň,
v tomto prípade odporúčam zabezpečiť diagnostiku problému servisným technikom.
Požiadavku na záručný servis zadáme do systému my, ale k tomu potrebujeme model, PNC číslo výrobku začínajúce 9 a sériové číslo z typového štítku spotrebiča, dátum kúpy a podrobný popis závady. Ďalej celé meno, adresu a telefónne číslo. Obráťte sa na telefónne číslo +421 232 141 303, kde kolegovia žiadosť o servisný zásah prijmú. Pri návšteve technika je potrebné predložiť kúpny doklad. Taktiež Vám oznamujem, že Vaše údaje sú vyžadované iba pre potreby spracovania opravy.
S pozdravom
Zákaznícke centrum Electrolux
- Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
- Áno
- Nie
Táto otázka už bola uzavretá.
Autor otázky bol spokojný s odpoveďou, preto je otázka uzavretá a nie je možné na ňu reagovať. Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.